الثلاثاء، 21 يونيو 2016

سكس عرب فيلم نيك ممتعات

سكس عرب فيلم نيك ممتعات

سكس عرب فيلم نيك ممتعات

سكس عرب على السرير و تقلوا شغلت الكميرا تعالى فيلم نيم عرب

لسة كنت بفتح أكرة الباب وأخرج وكانت حوالى الساعة الثامنة بالليل، فلقيت أخويا هانى راجع وهو فى قمة الشياكة فسألته، : هو انت كنت فين؟  قالى وهو باين عليه انه سكران  خالص، قصص سكس : كنت ففرح واحد صاحبى.. وانتى مالك…ايه ده…وايه اللى انتى….انتى لابساه ده..ايه ده… رزع هانى الباب وراه وهو بيزعق وكأنه وحش ، وقال، هبة….. انتي ناويه تخرجي كده؟ بصيت  لملابسي وقلتله بهدوء، :  فيه ايه يا هانى ؟….. لبسي فيه حاجه؟ فجأة هجم عليّ وه بيصرخ ، : انتي مش شايفه نفسك ولا ايه؟ – شايفه ايه؟ حط ايده  بطني فخلى  بلوزتي لاصقة  على جسمى صارخا وريحة الحشيش زكمتنى ، : بصي على صدرك حلو. بصيت على صدرى وانا مفزوعة وقلت، : – ماله صدري انا لابسه بلوزه واسعه أهه. قال وه عينيه محمرة جامد، :  أيوه واسعه بس مرهرطة …. بتلزق في جسمك مع الحركه كاشفة  كل صدرك ….شكلك  انك مش لابسه سوتيان..- لابسه طبعا…  انتا بتقول ايه بس!..- لابسه ازاي؟…. حلماتك واضحة اهيه … كأنك مش لابسه حاجه …… ده صدر عليه سوتيانة ده؟!! مد هانى وهو عقله غايب أيده ومسك صدرى وقال وهو هايج، : أحلف يعنى انك مش لابسة … بسرعة غريبة رفع بلوزتى عن صدري وراح ياكل بزازى بعينيه وهو بيقول، : شفتى ..منش لابسة حاجة … عريانة صور سكس  يا بنت الجزمة….بعده ضربنى بالكف وراح يدلك بزازى ويشد حلماتى وهو بيزعق وانا بترجاه انه يبطل لأنه هيجنى بجد.. كفاية يا هانى …عيب كده…أنا اختك… بصلى وقال، : وانا عارف انك مش لابسة كلوت كمان وراح سالت الاستريتش من فوقى وكنت فعلاً مش لابسه كلوت وقعد يحملق فى فخادى. كان اخويا هانى وصل الى مرحلة اللعودة عن مضاجعتى وكان جسمى انا ساح وكانت رجليا مش شايلانى ومن هنا مارس

 ساخن جدا شاهد الان حصريا افلام سكس عرب 



 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق